//
کدخبر: ۴۳۹۱۶ //
سخنگوی قوه‌قضاییه:

احمدی‌نژاد بزودی تحت تعقیب قرار می‌گیرد

محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به این سؤال که آیا مانند بقایی که به خاطر اظهاراتش تحت تعقیب قضایی مجدد قرار گرفت، احمدی‌نژاد هم به خاطر نامه‌ای که منتشر کرده بود تحت تعقیب قرار می گیرد گفت: حتما بدانید آن هم انجام می‌شود.

احمدی‌نژاد بزودی تحت تعقیب قرار می‌گیرد
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به این سئوال که شما در مصاحبه‌ای در رسانه ملی گفتید در برخورد با آقازاده‌ها مصمم هستید و همین‌طور گفتید که در ارتباط با برخی آقایان با رسانه‌های بیگانه هم دم خروس پیدا شده است افزود: شما خودتان دم خروس را ندیدید؟ اقداماتی که اخیرا «بی.بی.سی» و صدای آمریکا و برخی جریان‌های ضد انقلاب انجام می‌دهند و به قوه‌قضاییه فشار می آورند و ارتباط‌شان با بیرون مشخص بود و اخیرا دم خروس مشخص شد. الان از بیان جزئیات معذور هستم. انشالله پرونده‌ها به مرحله نهایی برسد، جزئیات را می گوییم.

 

وی در پاسخ به این سئوال که در روزهای اخیر بعد از آزادی بقایی ما شاهد هجمه‌هایی به قوه قضاییه و شخص شما بودیم اما در کنار این مسائل شاهد انتشار نامه‌های سرگشاده از ناحیه برخی افراد مثل وکیل بقایی و جوانفکر بودیم. این مسائل چطور تعقیب می‌شود اظهار کرد: اینکه افرادی که متهم به فساد مالی می‌شوند بخواهند با غوغا سالاری مسیر پرونده را تغییر دهند، هیچ بعید نیست. اینکه بخواهند احیانا فشار بیاروند، بعید نیست. قوه قضاییه ان شاء الله بر اساس قانون، هر اقدامی که لازم باشد نه بیشتر، انجام می‌دهد. اینها تصور می‌کنند موقعیتی در جامعه دارند و می‌خواهند با برخی حرف‌ها و کارها، تست بزنند. کما اینکه مدتی قبل در انتخابات یک تستی کردند و نباید خیلی بها داد.

 

معاون اول قوه‌قضاییه در پاسخ به سئوالی درباره آخرین وضعیت پرونده شهدای منا افزود: چیز جدیدی اطلاع ندارم.

 

محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سئوالی درباره تعقیب قضایی مجدد بقایی و اینکه آیا احمدی‌نژاد هم تحت تعقیب مجدد قرار گرفته است گفت: حتما بدانید آن هم انجام می‌شود. هر کسی از این طایفه و غیر از این طایفه اقدامات خلاف داشته باشد، تحت تعقیب قرار می گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان