//
کدخبر: ۹۴۳۳ //

بمب آبی ها با پیراهن قرمز!

پیشنهاد پرسپولیس به روزبه چشمی بسیاری را شگفت زده کرد این درحالی است که هنوز برخی نمی‌دانند هافبک خوش آتیه استقلال سال ها پیراهن تیم رقیب را به تن داشته است

پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به روزبه چشمی بسیاری را شگفت زده کرد این درحالی است که هنوز برخی نمی‌دانند هافبک جوان و خوش آتیه استقلال سال ها پیراهن پرسپولیس را به تن داشته است.

 

روزبه چشمی فوتبال را از تیم نونهالان پیکان آغاز کرد و پس از آن به تیم نوجوانان پرسپولیس پیوست. چشمی طی نزدیک به ۵ سال حضور در پرسپولیس در کلیه رده های پایه این باشگاه (نوجوانان، جوانان و امید) بازی کرد و عملکرد قابل تحسینش باعث شد تا در دوران مربیگری یحیی گل محمدی در تمرینات تیم بزرگسالان حضور یابد و در کنار ستاره هایی چون علی کریمی و مهدی مهدوی کیا تمرین کند.
البته خدمت سربازی به مدت ۲ سال روزبه را از پرسپولیس جدا کرد. او به تیم مقاومت پیوست اما چون با پرسپولیس قرارداد داشت پس از پایان خدمت سربازی بار دیگر به جمع سرخپوشان بازگشت ولی اینبار با استقبال گرمی از سوی سرمربی وقت باشگاه مواجه نشد. خود روزبه در این خصوص می گوید: "آقای علی دایی سرمربی تیم بزرگسالان بود و نظرشان این بود که بازیکن ملی پوشی همچون روزبه چشمی باید در تست‌های فنی شرکت کند تا در صورت تأیید به بزرگسالان اضافه شود. من هم دیدم وقتی ایشان نظری روی من ندارد رضایتنامه‌ام را گرفتم و رفتم صبا پیش آقای مایلی کهن".

 

روزبه چشمی در پیراهن پرسپولیس+عکس
حضور چشمی در صبا سرنوشت فوتبالی او را به کل تغییر داد چون او پس از ۲ سال حضور در قم راه رقیب دیرینه پرسپولیس را در پیش گرفت. روزبه در خصوص پیوستنش به استقلال می گوید: "دروغ چرا مثل همه ایرانی ها طرفدار یک تیم خاص بودم اما الان فوتبال حرفه‌ای شده و باید بنا به سرنوشتی که برایت رقم می خورد به تیمی که در آن عضویت داری تعصب داشته باشی و نهایت تلاشت را بکنی. الان هم به استقلال تعصب دارم و می خواهم طرفدارانش را شادمان ببینم، همین". 
 
روزبه چشمی در پیراهن پرسپولیس+عکس

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۴۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان