//
کدخبر: ۷۷۶۰ //

شهاب کرمی هافبک دفاعی ثابت پرسپولیس در دربی

شهاب کرمی هافبک دفاعی ثابت پرسپولیس در دربی

به گزارش فرتاک نیوز، بالاخره پرسپولیس یک هافبک دفاعی جذب کرد تا در این پست کمبود بازیکن نداشته باشد. یکشنبه شب و ساعاتی بعد از پیروزی درخشان مقابل تراکتورسازی در حالی که همه جا بحث بر سر این بود که در شهرآورد پیش رو برانکو برای پر کردن جای کامیابی‌نیا چه کار خواهد کرد خبر عقد قرارداد با شهاب کرمی منتشر شد. از حدود یک ماه قبل کرمی یکی از گزینه‌های برانکو برای نقل و انتقالات زمستانی بود اما کرمی به‌عنوان بازیکن آزاد و بعد از بسته شدن پنجره زمستانی سرخپوش شد. شهاب کرمی که متولد اسلام‌آباد غرب است سابقه بازی در تیم‌های فولاد و ملوان را دارد. این بازیکن سابقه بازی در تیم ملی زیر 22 سال را هم دارد که در آن تیم با پرسپولیسی‌هایی مثل مسلمان و بیرانوند همبازی بود.

این بازیکن ۲۶ ساله که قهرمانی لیگ برتر و بازی‌های ملی را دارد با پرسپولیس قراردادی یک سال و نیمه بست و حداقل تا پایان فصل آینده پیراهن پرسپولیس را به تن خواهد داشت.

کرمی بعد از پیوستن به پرسپولیس در پیامی نوشت این شیرین‌ترین اتفاق زندگی اش بوده و از این به بعد برای سربلندی ارتش سرخ تلاش خواهد کرد.

کرمی دیروز در تمرین پرسپولیس حاضر شد و با لباس شماره 71 اولین تمرینش را با تیم جدید خود انجام داد اما بعید نیست او بعد از 6 روز حضور در پرسپولیس و تمرین با این تیم در شهرآورد سنتی پایتخت بازیکن اصلی برانکو باشد چرا که بقیه هافبک‌ها خاصیت تدافعی ندارند و بعید است برانکو روی پلی‌یانسکی یا ربیع خواه در این پست حساب باز کند. البته باید دید تا آن روز برانکو ریسک ناهماهنگی کرمی با دیگر بازیکنان را به جان می‌خرد یا نه.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۷۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان