//
کدخبر: ۲۵۳۰۸ //

اعلام حمایت متخصصان صنعت هوانوردی از «رئیسی»

متخصصان صنعت هوانوردی با صدور بیانیه‌ای از حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست ‌جمهوری حمایت کردند.

 اعلام حمایت متخصصان صنعت هوانوردی از «رئیسی»

به گزارش فرتاک نیوز،متخصصان صنعت هوانوردی با صدور بیانیه‌ای از حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت کردند.

 

در این بیانیه آمده است: در روزهایی که از شروع تبلیغات و مناظره نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری گذشته است، شاهد هستیم حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی از مدار تقوا و رعایت انصاف خارج نشده‌اند. و این امر برای ما تداعی کننده سیره نبوی و حکومت علوی مولای متقیان امام علی(ع) است.

 

این بیانیه می‌افزاید: حجت‌الاسلام رئیسی همواره با تکیه بر اجرای قانون و اخلاق‌مداری و نگرش فراجناحی در صدد اصلاح امور اجرایی مملکت و حل مشکلات عامه مردم بوده اند. در سال‌های اخیر بدلیل اتخاذ سیاست‌های برون‌گرا بخش زیادی از سرمایه‌های انسانی و تخصصی کشور مورد غفلت واقع شد و بسیاری از فرصت‌های تجاری و فنی نیز از دست رفته است.

 

«لذا به منظور برون رفت از شرایط موجود و در راستای توسعه و تقویت زیرساخت‌های کشور و اهتمام در به‌کارگیری ظرفیت‌های بومی و ملّی، نیازمند نگرشی درونگرا و تعامل مثبت با جامعه بین المللی هوانوردی هستیم. امید است با حضور ایشان در بالاترین مقام مدیریت اجرایی کشور، با تکیه بر توانمندی متخصصین، اقدامات اصلاحی در مدیریت کلان، شفاف‌سازی، مبارزه با فساد، بازسازی زیرساخت‌ها، ایجاد اشتغال برای جوانان متخصص بی‌کار در صنعت، ایجاد امنیت شغلی و نشاط و خودباوری، توسعه فنی- مهندسی، عملیاتی و بازرگانی صورت پذیرد. و شاهد شکوفایی روز افزون صنعت هوانوردی میهن اسلامی عزیزمان باشیم.»

 

این بیانیه تاکید می‌کند: با توجه به مراتب فوق، جامعه متخصصین هوانوردی اعم از خلبانان، مهندسین، مراقبت پرواز و دیگر اقشار صنعت، در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت خود را از کاندیداتوری حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی اعلام می دارد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان